2009. október 15., csütörtök

pénteki pénzügyi megbeszélés a Goethében - 17.15-től 18-ig

Kedves Mindnyájan!

Még egyszer a holnapi (pénteki) találka ügyében: CSAK pénzügyekről lesz szó, s én épp most vettem észre, hogy a kiállításmegnyitó, melyre mennem kell, 6-kor kezdődik és nem 7-kor. Szóval megint az lesz, mint a múltkor: nekem legkésőbb pontban 6-kor el kell indulnom. Javasolnám ezért, hogy aki tud, jöjjön már negyed 6-ra.

Továbbá: NEM KELL MINDENKINEK JÖNNIE, sztem 4-5 ember elég - minden résztvevő csapatból egy valaki, ideális esetben az, aki az elszámolásokat szokta csinálni és/vagy a pénzügyeket kezeli. Nem vagyok ugyan teljesen képben, de az eddigi egyeztetések alapján rájuk gondolnék - javítsatok ki, ha tévedek.

- Eszter, Réka, Krisztián a szombati csapatoktól
- Marci a péntek események miatt
- esetleg Alíz a csütörtök miatt

Egy kiadósabb megbeszélést aztán tarthatunk a jövő héten - addig viszont jó lenne, ha megkaphatnám az egyes napokra tervezett programok rövid leírását. Cserébe megküldöm majd az esti előadások címét és rezüméjét.

Üdv mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése